Contact

U heeft een vraag of opmerking. Hoe kunnen wij u helpen?

veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij?

Stuur ons een e-mail

Informatie over uw pensioensituatie vindt u in Mijn Pensioen

Inloggen Mijn Pensioen

Bel ons
Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur op 030 245 30 01.

Postadres
Postbus 20005
7302 HA Apeldoorn

Klachten en geschillen
Het pensioenfonds probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden over de dienstverlening? Lees bij Klachten en geschillen wat u kunt doen. Werkgevers kunnen geen beroep doen op de Ombudsman Pensioenen.

Dit zijn de stappen. De volgorde is belangrijk:

  1. Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
  2. Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
  3. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Ombudsman Pensioenen voor advies.
  4. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen met het advies? Ga dan naar de rechter.

Pers
Onze perswoordvoerder, Alfred Kool, staat u graag voor persvragen te woord via telefoonnummer 06 53 21 12 22 of via mail.